Gyakori kérdések
Hogyan fizetik ki a jutalékot?
Az elért havi eredményről tájékoztatást küldünk a következő hónap 15. napjáig. Ezt követően elegendő elküldeni a számlát, melyet 21 napon belül fizetünk. Amennyiben több hónapért egyszerre szeretné kifizettetni a jutalékot, szükséges az egyes hónapokért külön-külön kiállítani számlát.
Változhatnak az árak?
A partner e-shopban és az árösszehasonlító oldalakon nem lehetséges olcsóbban kínálni a termékeket. Egyúttal értékesíthet magasabb áron, így a nyeresége is magasabb lehet.
Kérdések a termékekkel kapcsolatban
Ügyfélszolgálatunk a rendelkezésére áll naponta 8:30 és 22:30 között. Ügyfelei kérdéseit továbbíthatja e-mail címünkre info@kokiskashop.huSzívesen megválaszoljuk kérdéseit.
Műszaki megoldások
A Dropshipping programot saját rendszeren futtatjuk. A regisztrációt követően a kivitelezéshez részletes tájékoztatást küldünk. Amennyiben kérdése merülne fel, ne habozzon írni, bármikor segítünk partner@kokiskashop.hu
Hol találhatom meg az egyes termékek pontos jutalékának összegét?
Az XML Feed-ben fel lettek tüntetve a partner-vételárak <PURCHASE_PRICE> és az eladási ár <PRICE>. A két érték különbözete az Ön jutaléka a termékekből.
Engedélyezi rendszerük az API csatlakozást?
Igen, rendszerünk képes a megrendelések feldolgozására API felületen keresztül. Csupán küldjön üzenetet e-mailen és aktiváljuk a szolgáltatást partner@kokiskashop.hu
Együttműködhetünk vállalkozói igazolvány nélkül is?
Vállalkozói igazolvány nélkül az együttműködés sajnos nem lehetséges.
Milyen szerződési feltételeket kell használnunk?
Használja az Általános szerződési feltételeket, mely a weboldalunkon található. Fontos, hogy a mi vállalatunkat szállítóként és a saját cégét közvetítőként tüntesse fel. A szerződési feltételekben szükséges az e-mail cím és webcím megváltoztatása.
Kínálhatok ügyfeleimnek kedvezményt a termékekre?
A partner e-shopok sajnos nem adhatnak kedvezményt. Kivételt képeznek az akciós termékek a partnereknek, melyeket havonta küldünk. Hasonló termékeknél felkínálhat akár 10% kedvezményt vagy kedvezmény nélkül nagyobb haszonra tehet szert.
A feed-ben nem található az összes termék az Ön honlapjáról.
A partner feed nem tartalmazza azokat a termékeket, melyeknél nagyon alacsony a tiszta haszon (pl. elektronika).
A honlapomon feltüntethetem az Ön címét?
Nem. A partner boltnak azt a címet kell feltüntetnie, mely egyezik a partner, vállalkozói tevékenység végzéséhez megadott címével. A kokiskashop címe kizárólag raktárként tüntethető fel személyes átvételhez.
A honlapomon feltüntethetem az Önök ügyfélszolgálatának telefonszámát?
Sajnos ez nem lehetséges. Ha az ügyfé minket hívna, képtelenek lennénk megállapítani, hogy az Ön ügyfele.
Lehetőség nyílik személyes átvételre hétvégén is?
Nem. Személyes átvételre kizárólag munkanapokon van lehetőség 9 és 16 óra között, telefonos egyeztetés alapján.
Árulhatunk más termékeket is az Önök termékein kívül?
Igen lehetséges, azonban ha az ügyfél Öntől és tőlünk is rendel terméket, a termékeket nem tudjuk összevonni egy csomagba. Hasonló megrendeléseknél szükséges elsősorban Önökhöz kiszállítani a tőlünk rendelt terméket és ezt követően egybevonni a megrendelést.
Fizethet az ügyfél díjbekérő számla alapján?
Nem. Sajnos ezt a fizetési lehetőséget jelenleg nem támogatjuk.